بوسه
 
دنـــــ ــــــــیــــــ ــــای نـــــ ـــــامــــــــ ـــــــرد
 
 
پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : الهام

عکس متحرک - عکسهای متحرک - تصاویر متحرک - عکس متحرک عاشقانه

دارم فکر میکنم

 

چقدر خوب می شد

نزدیک صورتم نفس می کشیدی

می دانی؟

من رک تر از آنم

                        که نبوسمتــ...!



نظرات شما عزیزان:

mahsa jo0o0n
ساعت14:34---13 بهمن 1390
بـه دلـتنـگی هـایـمـــ دسـت نـزن ..!.. مـی شـكنـد بـغـضــمـــــ یـك وقـت ... آنـگاه غـرقــــــ مـی شـوی در سیـلابــــــ اشـكهـایـی كـه ... بـهـانـه ی روانـــــــ شـدنـش هـسـتـی/........

mahsa jo0o0n
ساعت14:32---13 بهمن 1390
سلام دوست خوبم.از اینکه لینکم کردی ممنون.......وبلاگتون عالیه!!واقعا حرف نداره!اینو جدی میگم الهام جون.باااااااااااااااازم بهم سر بزن.....منتظرحضورگرمت هستم...

armin
ساعت11:58---13 آذر 1390
salam webe besyari zibaii darid
mamnon babate link
shomam link shodid doste man


arezoo
ساعت9:25---13 آذر 1390


فریادها مرده اند سکوت جاریست .تنهایی حاکم بی کسی است میگویند (خدا)تنها است ما که (خدا)نیستیم.پس چرا از همه تنها تریم؟
salam duste aziz mamnon ke be man sar zadi linket kardam fadat besham


arman
ساعت17:56---12 آذر 1390
لینکت کردم

رها
ساعت19:12---7 آذر 1390
خیلی ممنونم عزیزم
گاهی گمان نمی کنی ولی می شود،

گاهی نمی شود، نمی شود که نمی شود؛

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود؛

گاهی گدای گدای گدایی و بخت با تو نیست،

گاهی تمام شهر گدای تو می شود...



ali
ساعت23:20---6 آذر 1390
سلام من شمارو لینک کردم.

رها
ساعت14:31---6 آذر 1390
سلام الهام جان ممنونم از نظرت بیا باهم تبادل لینک کنیم من موافق ام

وبلاگ تو هم خیلی خیلی خوشگله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 3678
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

فال هندسی
لطفا شکل مورد علاقه خود را انتخاب نماييد.



دريافت کد فال هندسی
فالنامه
براي ديدن فال خود ابتدا نيت کنيد سپس بر روي يکي از دايره هاي موجود کليک کنيدتا فال خود را مشاهده کنيد